^ Į viršų

Panevėžio „Minties“ gimnazija

Čia tavo mintys taps idėjomis bei atradimais.

Tradicinė ekskursija į literatūrinį Kauną

kaunas1

Vieną spalio mėnesio dieną trečių klasių gimnazistai kartu su savo mokytojomis išvyko į Kauną. Čia aplankė Salomėjos Nėries muziejų, kuriame jo darbuotojos supažindino su poetės kūryba ir gyvenimu.

Kita kelionės stotelė buvo vienas gražiausių baroko pavyzdžių Rytų Europoje – Pažaislio vienuolynas. Gidė papasakojo apie paslaptinguosius vienuolius kamaldulius, Šv. Kazimiero seserų apsigyvenimą vienuolyne, pamatėme įspūdingas vienuolyno bažnyčios freskas ir įrengtame muziejuje susipažinome su labai įdomiais dalykais! Mokiniams labiausiai patiko ir įdomiausiu objektu tapo netikrų vienuolių modeliai, su kuriais įsiamžino beveik kiekvienas.

Paskutinė stotelė buvo Maironio lietuvių literatūros muziejus. Ekskursiją pradėjome gavę užduotį patys pabūti gidais, apžiūrėjome ir buvome gidės supažindinti, kaip tarpukariu gyveno Maironis kartu su savo seserimi Marcele. Labai įsiminė daugybė name esančių portretų, darbo kabinete esantis stalas-pultas, prie krosnies esantis prabangus baldų komplektas, parsivežtas iš Sankt Peterburgo ir, žinoma, duryse padarytos „akutės“. Namo vykome kupini puikių įspūdžių ir gavę neįkainojamos patirties.