^ Į viršų

Panevėžio „Minties“ gimnazija

Čia tavo mintys taps idėjomis bei atradimais.

Neliko neįsimintų vardų...

DSC 0866Saulėtą rugsėjo dieną Ib klasė išsirengė į pirmąją išvyką. Važiavome į Krekenavos regioninį parką, kuris nutolęs nuo Panevėžio 30 kilometrų. Pakeliui stabtelėjome prie rodyklės į Urbšynę - auklėtoja Emilija Gedraitienė pasakojo apie žinomą Lietuvos žmogų Juozą Urbšį. Tai tarpukario Lietuvos užsienio reikalų ministras, kurio moralinės nuostatos pavyzdys yra priesakas „Lik, kur esi“ ir mums. Krekenavoje pirma nuėjome į Lankytojų centrą, kur galėjome išgirsti įvairiausių miško gyvūnų garsų, apžiūrėti ekspozicijas apie apylinkių augalus, istorinius statinius. Nuo regioninio parko bokšto matėme gražų vaizdą iš viršaus – Nevėžio vingiai rudenėjančios gamtos fone. Pasitreniravome prie įvairių aktyvaus laisvalaikio įrenginių.

Stabtelėję prie bažnyčios, kurioje mišias laikė garsus lietuvių poetas Maironis, važiavome prie miškų urėdijos, kur praėjome Girinio taku, pasėdėjome ant Maironio suolelio. Tada pasukome į Pašilių stumbryną. Iš gido pasakojimo įsiminė, kad viskas čia kurtis pradėjo nuo 1976 metų. Dabar yra prižiūrimi 58 stumbrai ir Kamerūno ožys. Jauniausias stumbriukas gimė šių metų vasarą birželio mėnesį, beje, kiekvienas stumbras turi vardą, kuris prasideda „G“ raide. Vyriausias stumbras ir bandos vadas sveria apie 900 kilogramų. Dar daug įdomaus išgirdome apie šiuos miškų galiūnus. Pasivaikščioję po mišką, pasukome Upytės link. Stabtelėjome prie Linų muziejaus, kur matėme ir linų gubas, ir net žydinčių linų. Paskutinis sustojimas – Čičinsko kalnas. Išklausę mus lydinčios mokytojos Angelės Vabalienės pasakojimo apie Čičinską susibūrėme pabendrauti prie senovinio audeklo. Auklėtoja pradėjo žaidimą-padėkojimą, kurį tęsėme, kol neliko nepastebėtų klasės draugų. Pasikalbėję ir pavalgę žaidėme su kamuoliu, kitus žaidimus. Po šios išvykos klasėje neliko neįsimintų vardų ir veidų.