^ Į viršų

Panevėžio „Minties“ gimnazija

Čia tavo mintys taps idėjomis bei atradimais.

Pavasario ir kelionių suvilioti aplankėme ČEKIJĄ!

Trumpais sustojimais pasidžiaugę, pirmąją parą praskriejome Lenkiją. Čekiją pasiekėme ryte, pirmasis sustojimas buvo Adršpatų kalnų revervatas. Vanduo, vėjas ir temperatūros svyravimai suformavo keisčiausių formų akmeninius „pirštus“, kurių aukštis siekia iki 80 m. Akmeninės gamtos skulptūros primena įsimylėjėlius, ąsotį, indėno galvą, milžinišką žuvį, dvynius, plaštaką. Siaurais takeliais, laipteliais vingiavusį maršrutą pėsčiomis pakeitėme į valtis. Perplaukėme Adršpadų ežeriuką, apžiūrėjome Didįjį ir Mažąjį krioklius. Toliau vykome į UNESCO saugomą buvusį kalnakasių miestą – Kutną Horą. Aplankėme Šv. Mergelės bažnyčią, kurios interjere panaudoti žmonių kaulai, taip pat pasivaikščiojome mieste. Vakare atvykome į Prahą.

visi cekija

Šeštadienį praleidome įstabaus grožio Prahoje. Apžvalginės ekskursijos metu, aplankėme senamiesčio ir Rotušės aikštes, Mala straną, Šv. Vito katedrą, Prahos parlamentą, Auksinę gatvelę, Hradčany rajoną, Karališkąjį tiltą. Vakare patraukėme į garsųjį Kržižikovo „Dainuojančių fontanų“ koncertą, kuriame stebėjome garso, šviesų ir vandens šou.

Į Lietuvą grįžome plačiai šypsodamiesi, laimingi, patyrę įsimintinų įspūdžių. Manau, dar ne kartą turėsime progos sugrįžti į gražiąją Čekiją.